Evlenmek İsteyen Engelli Bayan ilanları

Profil Açıklaması

Selam herkese buradan. Evlenmek isteyen engelli bayan ilanları arayanlar burada mı acaba? Ben Nursel bu arada. Arkadaşlıkla başlayarak süreci evlilik ile tamamlamak istiyorum. Öyle ciddi bir engelim yok ayrıca bunu detaylı konuşuruz zaten. Engelli evlilik arayanların çok olduğunu biliyorum. Bu süreçte yanımda olacak, beni sevecek ve sahiplenecek birine ihtiyacım var. Yaşım 27 henüz ama tanışma, sohbet etme falan derken bu süreç ilerleyecektir. Genelde hoşgörülü bir yapım var, insanlara gerçekten değer veririm ama benim de değer görmem lazım. Bunları da geçtim evlenmek isteyen engelli kadınlar her zaman iyi düşünür. Zaten bir engelimiz var, bundan sonra evlilik için farklı bir engel olmasın isterim.

Ciddi evlilik düşünenlerin yapması gereken şey bana doğrudan yazmak olacaktır. Ben hemen dönerim merak etmeyin. Mesajlarınız benim için değerli. Şimdi gelelim evlilik sürecine. İnsanlar kolay evleniyor, kolay bitiriyor. Böyle olmamalı, gerçekten her şeyde bir hayır arıyorum. Ama son arkadaşlığımda bunları göremedim, üzüldüm, çok yalnız kaldım. Bunlara son vererek ileriye bakmak istiyorum. Buyurun arkadaşlar mesajlarınızı esirgemeyin benden.

Evlenmek İsteyen Engelli Bayan İlanları

Engelli olmak sorun değil, doğru kişiyi bulamamak canımı sıkıyor. Yalan söyleme, üzme, aşırı kıskanma falan bunlarla bana gelmemeli insanlar. Son arkadaşlığım dediğim gibi beni kırdı geçti ve artık bu konuda konuşmak bile istemiyorum. Beyaz defter açtım oraya yazacağım aşkımı ve sevgimi. Genel olarak iyi bir kişi olduğumu söyledim. Bakımlı bayanım, güzelim de. Bu arada çalışıyorum zaten dedim ya ciddi engelim yok. Evlenmek isteyen engelli bayan ilanları da çok araştırıldığı için ben geldim artık buraya. Ne dersiniz bu defa olur mu?

Evet şöyle bir şey daha var beyler. Bir arada olmak, güzel vakit geçirmek ve sonunu evlilik ile tamamlamak çok güzeldir bilirim. Bu noktada yanımda olmak isteyenler bekletmesin. Ben asla beklemeyi sevmem ve hep kendime kızarım. Doğru kişiyi neden hala bulamadım diye. Oysa karakter olayı çok daha önemli. Bir araya geldiğimizde de bunları konuşuruz. Bakalım ya moralim bozuldu yine. Gerçekten saygısı olanlar yazabilirse sevinirim. Görüşürüz.

Mesaj Gönderin


Mesaj Gönderin


Size Yakın İlanlar

Mesajlar


  1. Merhaba ben bedensel engelli Merhaba ben bedensel engelliyim her işimi kendim yapıyorum yaşım 32 evim maaşım var ciddi olan düşünen bayanla evlenmek istiyorum durumum iyidir

  2. Gerçekten bu arayış ve niyetteyim. Sevmek sevilmek mutlu ve huzurlu bir yanında bir ömür geçirmek istiyorum. Düşünürseniz tanımak isterim sizi. Görüşmek üzere

  3. Merhaba insanların hayatları engellerle dolu, fiziki engeller, ruhsal doygunluk verir, engelleri kaldırabilmek için, bir engelin olması sevmenin ilk adımıdır. Sonrası zaten bahanelerdir ve bazı insanları sevmek çok kolay yüreğinize iyilik dua edep

  4. Merhaba, Engel bir insan için sorun olmamalı yeter ki dürüst olsun. Yalan dolan dan uzak olsun. Gerçekten sevsin sahte sevgiden uzak olsun böyle oldukça sevgi devam eder. Sevgilerimle.

  5. Canım seni gördüm beğendim beni etkiledin bende böyle bir şey düşünüyorum ama ne bileyim olur mu benim elimde fazla yok senide seveceğime eminim ama söyleyeyim biraz kıskancım tanışalım bence. Deneyelim