Suriyeli Bayan Arkadaş

Merhabalar. Adım Müzeyyen. Suriyeli bayan arkadaş arayanlar için buradayım ben. İyisiniz değil mi bende biraz heyecan var. Umarım buradan arkadaş bulurum da yaşamaya devam ederim. Benim için erkek arkadaş olmayınca zaman geçmiyor. Bunun dışında gezmeye bayılırım. Sevgilim ile el ele gideriz istediğimiz yere. Suriyeli bayan arkadaş arıyorum diyenler nerede merak ediyorum umarım hepsi burada arkadaşlar. Yorumları da okuyacağım mesajlarınızı da. Anında telefonla dönüş yapacağım zaten. Öyle çok beklemem ben haberiniz olsun. Ateş bacayı sardı mı kimse tutamaz ki beni. Ondan sonra Suriyeli bayan arıyorum falan diyenler de yazabilir ben hep burada olacağım yani. İşim var çalışıyorum ama yalnızım ne anlamı var arkadaşlar. Gerçek sevgiyi bulamadıktan sonra anlamı yok benim için hiçbir şeyin.

Yaşımı söylemedim değil mi? Ben 27 yaşındayım. Önce arkadaş olacağız ondan sonrasına beraber bakacağız. Zaman bize ne gösterecek bunu beraber göreceğiz. Suriyeli bayan arkadaş arıyorum diyenler canımı sıkmadan yazsın vallahi strese giriyorum. Çünkü çevremdeki diğer arkadaşlar hep buldu o kadar heyecanlı ve mutlular ki anlatamam size görmeniz lazım. İkisi evlilik kararı aldı 6 ay sonra düğünleri var. Bir ben kaldım böyle ya hem de manken gibi güzelim. Ne diyeyim ki artık ben. Beklemeye devam edeceğiz işte böyle.

Suriyeli Bayan Arkadaş

Gerçek anlamda sevgi pıtırcığı olabilirim. Kendime çok güveniyorum ben her konuda. Zaten güzellik bir yandan sevecenlik bir yandan. Ben boşta kalmam ama ne kadar umutsuzum onu da görmeniz lazım. Hep suratım asık dolaşıyorum buralarda. Ama heyecan var her zaman. Biliyorum ki birileri olacak hayatımda. Onun dışında ne kadar hasretlik bir yapım var. Çok özlerim sevdiğimi ben. Güzellik geçici bilirsiniz ama özlem, sevgi ve hasret kalıcıdır. Yıllar sürer.

Benden şimdilik bu kadar arkadaşlar. Gerçek anlamda arkadaşlık düşünen herkes yazsın. Yaş kriterim en fazla 35 falan ayrıca. Onun dışında da bir beklentim yok. Sadece mutlu olmaya geldim buraya. Güzel şeyleri bir tarafa bırakmamak lazım. Artık burada yaşadığıma göre buradan bir arkadaşımın olması gerekiyor. Haydi şimdi mesaj atma zamanı beyler.

Mesaj Gönderin


Mesajlar


  1. Merhaba hanımefendi sizinle tanışmak isterim adım Bayram Sakaryalıyım işimin sebebiyle Bilecik’te oturuyorum niyetim ciddi bir evlilik boş muhabbet veya gönül eğlendirmek değil hayırlı bir evlilik yaşım 44 sizin için yaş veya güzellik önemli değilse tanışabilir miyiz acaba benim için yaş veya güzellik önemli değil benim için iç güzellik önemli dış güzellik geçici benim gibi niyetiniz gerçekse mesaj atmanızı beklerim

Daha Fazla Mesaj